התגובות שלי בפורום

מוצגות 10 תגובות – 11 עד 20 (מתוך 38 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: boolean union #48952
    ניב קורן
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 38
    Been thanked: 0 times

    שלום מירב,
    בעקרון זה אומר שבתוך אחד או שני ה"סוליד" שאת מנסה לחבר קיימים חלקים של משטחים אחרים או שבתוך הפאות קיימים קפלים שלא רואים שמונעים מהפעולה להצליח…
    אם אלו גופים פשוטים אז אני ממליץ פשוט לבנות אותם מחדש

    בתגובה ל: העברה של mesh #48904
    ניב קורן
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 38
    Been thanked: 0 times

    לצערי אין דרך פשוטה (חינמית) להמיר MESH לNURBS… בעקרון קיימת הפקודה MESHTONURB אך היא פשוט תמיר את הפוליגונים למשטחים (והתוצאה תהיה POLYSURFACE (כלומר גוף שמורכב מהרבה משטחים)…
    עכשיו מפה אפשר להשתמש במספר טריקים אם צריך שהצורה תהיה חלקה או אם זה משטח או טופוגרפיה אבל ה"טריקים" לא תמיד יוכלו לעבוד זה תלוי במה הגוף שרוצים להמיר אם הוא משטח פשוט או טופוגרפיה זה יותר פשוט אבל אם זו צורה מורכבת לא ניתן…
    תעלי צילום מסך של האובייקט ולפי זה אני אוכל לנסות לעזור יותר!

    בתגובה ל: סידור משטחים על מגש #48877
    ניב קורן
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 38
    Been thanked: 0 times

    ניתן לכוון משטחים למישור XY ע"י פקודת orient (כמובן שגם ניתן כך לכוון את המשטח לכל מישור אחר אלו רוצים להצמיד אותו.
    אופציה אחרת היא שימוש בפקודת unrollsrf או smash שבעקרון מפוצצת ומשטחת גופים אבל הם תמיד יגיעו לראשית הצירים בתור החלקים ואז יש צורך לפזר אותם ידינית למשטח החיתוך…
    בנוסף תמיד אפשר לכתוב או למצוא סקריפט לגרסהופר שעושה את רוב או כל העבודה של פריסה וסימון אוטומטית…

    בתגובה ל: Network בריינו #48103
    ניב קורן
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 38
    Been thanked: 0 times
    Hidden Content
    You must be logged in to see hidden content.
    בתגובה ל: קנ"מ לתוכנית #48060
    ניב קורן
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 38
    Been thanked: 0 times
    Hidden Content
    You must be logged in to see hidden content.
    בתגובה ל: עיגול לא ישר- אפשרי? #47406
    ניב קורן
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 38
    Been thanked: 0 times

    אופציה נוספת היא לעשות TRIM לשני העיגולים ולחתוך את החלקים הלא רצויים אח"כ להשתמש בפקודת ה JOIN על מנת לחבר את ה CURVES ובסוף לייצר את החתך הרצוי של הטבעת ולעשות SWEET1 לפרופיל לפי בCURVE בנוצר משני המעגלים

    בתגובה ל: הגדרת זכוכית #47242
    ניב קורן
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 38
    Been thanked: 0 times

    שלום,
    בעניין חומר הזכוכית אני גם ממליץ להשתמש ב "CLEAR GLASS ARCHITECTURAL" …
    בנוגע לשמש שלא נראה כי היא נכנסת למבנה:
    אני רואה מצילום המסך כי השמש מאירה מאחורי המבנה (צד ימין) מה שיותר את הצל ומהזוית שממנה רינדרת לא יראו את אור השמש נכנס לתוך המבנה… לכן אני ממליץ לשנות את זוית השמש כ- 90 מעלות לכיוון המבט המרונדר) או לשנות את הזוי זה השמש מאירה כך שהאור יגיע בזוית יותר אופקית לתוך המבנה

    בתגובה ל: לא מצליח ליצור טבעת כזו. למי יש רעיונות? #46934
    ניב קורן
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 38
    Been thanked: 0 times

    היי,
    בתור התחלה לדעתי הכי פשוט יהיה ליצור עיגול ולבנות אותו מחדש עם יותר נקודות ופשוט להסיט כל נקודה שנייה למעלה וכל יתק הנקודות למטה במידה ב רוצים לייצר את גל הסינוס… אח"כ עושה מירור לעיגול וע

    Hidden Content
    You must be logged in to see hidden content.

    ושה אקטסטרוד ונותן נפח ובסוף בוליאן דיפרנס להחסיק רת מפגשי הטבעות

    בתגובה ל: הצללה בריינו – זווית שמש משתנה #46836
    ניב קורן
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 38
    Been thanked: 0 times

    https://vimeo.com/80302497

    אני מקווה שזה יעזור ….
    בעקרון אם שינוי בהגדרות הצל לא משפיע אז יכול להיות פשוט שהכרטיס מסך שלך לא מספיק חזק…

    בתגובה ל: VISUAL ARQ בעיה עם פלאגאין #46547
    ניב קורן
    משתתף
    Offline
    Topics: 0
    Replies: 38
    Been thanked: 0 times

    היי אלבז,
    תבדוק איזה גרסה של ריינו 5 יש לך, מכיוון שיש ריינו 5.5 ויכול להיות שהפלאגאין צריך את הגרסה היותר עדכנית של ריינו

    :s

מוצגות 10 תגובות – 11 עד 20 (מתוך 38 סה״כ)