התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
קבצי IES הם קבצי תאורה פוטומטריים.
התאורה שהם מפיקים איכותית ונראית פוטוריאליסטית.
החבילה כוללת כשלושים שטפי אור שונים בפורמט IES + תמונה המציגה כיצד נראה שטף האור.
כמו כן קיימות בשוק לא מעט תוכנות חיצוניות המאפשרות צפייה בכל IES לפני הרינדור.
אעלה קישור לתוכנה כזו בהקדם!היי,
את יכולה לשנות את הפרופורציות ואת קנה המידה של כל טקסטורה ע"י תפריט EDIT בעורך החומרים.
במידה והקיר אינו מישור אחד אלא משופעת אפשר להשתמש בפקודת PROJECTED
פשוט קליק ימני על המשטח לאחר שצבענו ובוחרים texture –projected
לאחר מכן דוגמים את המשטח וצובעים את החלקים האחרים.לגבי פלאגאינס,
יש לא מעט בתפריט הההורדות, ניתן לצפות בכולם לאחר התחברות חינמית לאתרבמידה וחסרים שם אלו שציינת, אעלה אותם בקרוב ואפרסם על כך לכל הרשומים.
תפריט. Window
Layersבעזרת הסימן של הפלוס מוסיפים שכבה.
מומלץ גם להוסיף סרגל כלים שכבות ע״י תפריט
View–toolbar–layers
ובעזרתו לשייך אלמנטים או קבוצות וקומפוננטים לשכבות שניצור.היי שרית!
ודאי שכדאי לבנות תקרה בתלת מימד, פשוט הקפידי לבנות אותה בקבוצה ובשכבה נפרדת מהקירות! כך תוכלי להעלים אותה בתוכנית ולהציג בחתךמשתמשת בXREF MANAGER
ע"י הקשת XR
בהצלחה!באופן עקרוני זה נושא בעייתי כי הם עובדים בשתי שיטות שונות:
סקצ'אפ – mesh
ריינו – nurbes
אז להעביר משטחים או נפחים זו בעיה.
אם אני חייב לעשות את זה, אני מעדיף לשמור את הריינו כ-dxf ואז כשפותחים בסקצ'אפ זה רק הקונטורים.
את המשטחים צריך לעשות מחדש לפי הקונטורים.
לדעתי זה בכל מקרה עדיף, כי גם אם תצליחי להעביר את המשטחים ב-3ds הם יהיו בעייתיים לסקצ'אפ.
אם בכל זאת תרצי משטחים עדיף שתשתמשי בפקודת mesh בריינו לפי הייצוא, לפעמים זה עוזר.היי אלחנן! את הפלאגאין אכן יש להתקין בתיקיית פלאגאינס, פשוט להעתיק את קובץ הrb לשם. שינוי מיידי לא תראה בסקצאפ, הפלאגאין עובד באופן הבא:
ממקמים חתך בעזרת סרגל כלים sections
לאחר שמציבים אותו במקום הרצוי מקישים קליק ימני על המסגרת של החתך ובוחרים את האפשרות האחרונה; add section plane
דווח אם הסתדרת! והרגש חופשי להעלות שאלות נוספות!דוגמים את החומר בעזרת עורך החומרים של סקצאפ
לוחצים על כפתור M – עורך החומרים של ויריירואים שיש לנו שלוש מפות כברירת מחדל
1..diffuse
2..options
3..mapsבחלונית maps מסמנים V על bump ולוחצים על הm הקטנה
דבר אחרון: בוחרים bitmap
והיכן שמופיע file בוחרים את החומר.היי גיא!
בחלונית OUTPUT בOPTIONS של ויריי
(כפתור שני משמאל סמל "O")
אתה צריך להגדיר את רוחב התמונה בפיקסלים
יש שם 6 מצבים קבועים 640*480…1024*768 וכן הלאההפרופורציות האלו מתאימות למסכים בפורמט ישן ביחס 3*4
לכן עליך לקבוע רוחב ידני ואז ללחוץ על כפתור get view aspect.
כך תקבל יחס שמתאים למסך שלך ומה שתראה במסך זה בדיוק מה שיצא ברינדור.
בהצלחה ודווח אם הצלחת!Hidden ContentYou must be logged in to see hidden content. -
מאתתגובות