-
מאתתגובות
-
-
15 בפברואר 2015 בשעה 12:15 #47733
בוקר טוב ושבוע טוב!
אני עובד על הדמיית יום/חוץ, ובשלב מסוים, הרינדור פשוט נתקע או קפא די בהתחלה.
אני לא מקבל הודעת שגיאה כלשהיא, אך בשלב בו חלון הסצנה הופיע, והסטטוס בחלון Render Progress הוא: Building Light Cache, נראה שזה תקוע ולא זז.
הכל עבד יפה לפני כן והדבר היחיד שזכור לי ששיניתי, הוא הוספת פלאגין ליצירת Tube מקו, שלא הופיע בתפריט ולבסוף יצרתי עיגול וביצעתי לו Extrude.
מה יכולה להיות הבעיה?
בכבוד רב,
שלומי
-
15 בפברואר 2015 בשעה 12:27 #47734
נסה לרנדר ללא הגאומטריה שהוספת, ע"י מחיקה או הסתרה על מנת לנסות לבודד את הבעיה.
גם אני נתקל בבעיה הזאת לעיתים, וכמעט תמיד הגורם הוא חומר מסויים שתוקע את הרנדר.
חוץ מהגאומטריה הנוספת יישמת חומר נוסף כלשהו?
נסה לרנדר עם Override Materials -
15 בפברואר 2015 בשעה 12:33 #47735
בוקר טוב,
תודה על המענה המהיר 🙂
לא יישמתי חומר נוסף כלשהו מעבר לחמורים שכבר קיימים.
ניסיתי לרנדר גם עם Override Materials ולא עזר.
הגיאומטריה היחידה שהוספתי היא ותם "צינורות שיצרתי….אנסה למחוק אותם ולרנדר מחדש.
תודה רבה,
שלומי
-
15 בפברואר 2015 בשעה 13:11 #47736
הי שלומי
העלה צילום מסך של הגדרות הLIGHT CATCH
וננסה לעזור -
15 בפברואר 2015 בשעה 13:15 #47737
בוקר טוב גל,
כיוון שניסיתי מספר הגדרות VROPT, כולל כאלו עבור סצנה ברמה נמוכה כדי לוודא כי הבעיה אינה נובעת מהגדרות, אנסה תחילה למחוק גיאומטריה שיצרתי וככל הנראה, מאז איני מצליח לרנדר.
במידה ועדיין לא יתבצע רינדור, אעלה את ההגדרות.
תודה רבה,
שלומי
-
18 בפברואר 2015 בשעה 14:09 #47785
בוקר טוב,
לא הצלחתי לאתר את הסיבה מדוע לוקח המון זמן לבנות את ה – Light Cache וכשהוא נבנה, בזמן הרינדור, באיזה שהוא שלב, הרינדור קורס ויוצא ב – Error.
הדבר קורה בסצנות מסוימות בלבד, ישנן סצנות אחרות שזה עובד חלק ומהר.
המוזר הוא שהחומרים בסצנות הם אותם חומרים, לא הוספתי קומפוננטים חדשים או חומרים חדשים.
זה גם שולל לדעתי את נושא ההגדרות אך אני מעלה צילומי מסך של ההגדרות בכל מקרה.
אין אני מתגבר על זה?
-
18 בפברואר 2015 בשעה 16:46 #47789
היי שלומי,
ההגדרות שלך נראות בסדר.
יש לי תחושה שמה שגורם לך לזה זה זכוכיות ללא עובי או דיספלייסמנט – שתי אלו הם תוקעי Light Cache ידועים לשמצה..
אתה אומר שניסית Override Materials, יש לך חומרים שלא מסומנים ב Can be Overriden?
אם כן, נסה שוב לרנדר כשכל החומרים מסומנים ב Can be Overriden,
בכל אופן, כבה את הדיספלייסמנט בגלובל ונסה לרנדר.דבר אחר, נסה להשתמש במנוע משני Photon Map במקום הLIght Cache, יכול להיות שזה יפתור לך את הבעיה.
אגב, ניסית לבצע את הרינדור על מחשב אחר?
-
18 בפברואר 2015 בשעה 17:01 #47790
הי,
תודה רבה על המענה המפורט!
אבדוק את הדברים כפי שייעצת…אכן יש לי חיפוי אבן לחומה שהוספתי לו Displacement ולא ניסיתי לבטל את הגדרת ה – Disp. ולרנדר.
האם היכול להיות שהסיבה לכך שסצנות מסוימות, בהן החומה מופיעה גם כן ולהן כן מתבצע רינדור, היא הקירבה של החומה למצלמה?
בסצנות בהן לא מתבצע רינדור – החומה מאוד קרובה ואילו בסצנות בן כן מתבצע רינדור – החומה מאוד רחוקה.
תודה רבה!
שלומי
-
18 בפברואר 2015 בשעה 17:30 #47791
האם היכול להיות שהסיבה לכך שסצנות מסוימות, בהן החומה מופיעה גם כן ולהן כן מתבצע רינדור, היא הקירבה של החומה למצלמה?
בסצנות בהן לא מתבצע רינדור – החומה מאוד קרובה ואילו בסצנות בן כן מתבצע רינדור – החומה מאוד רחוקה.
יכול מאוד להיות ידידי, סבירות גבוהה מאוד שזה הגורם.
נסה ותעדכן.
-
19 בפברואר 2015 בשעה 0:21 #47808
Tri-d
אכן, היה זה Displacement שתקע את הרינדור.
תחילה ביטלתי את ה – Displacement ב – Global ואכן, התבצע רינדור.
ביטלתי את ה – Displasement הספציפי והתבצע רינדור.
תודה רבה על העזרה!
המשך ערב נעים,
שלומי
-
19 בפברואר 2015 בשעה 1:19 #47809
תמיד הדיספלייסמנט עושה צרות ❗ צריך להקפיד איתו
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
-
19 בפברואר 2015 בשעה 9:29 #47810
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.