מציג 11 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #47733
      שלומי גונדבי
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 44
      Been thanked: 0 times

      בוקר טוב ושבוע טוב!

      אני עובד על הדמיית יום/חוץ, ובשלב מסוים, הרינדור פשוט נתקע או קפא די בהתחלה.

      אני לא מקבל הודעת שגיאה כלשהיא, אך בשלב בו חלון הסצנה הופיע, והסטטוס בחלון Render Progress הוא: Building Light Cache, נראה שזה תקוע ולא זז.

      הכל עבד יפה לפני כן והדבר היחיד שזכור לי ששיניתי, הוא הוספת פלאגין ליצירת Tube מקו, שלא הופיע בתפריט ולבסוף יצרתי עיגול וביצעתי לו Extrude.

      מה יכולה להיות הבעיה?

      בכבוד רב,

      שלומי

    • #47734
      Tri-d
      משתתף
      Offline
      Topics: 1
      Replies: 61
      Been thanked: 0 times

      נסה לרנדר ללא הגאומטריה שהוספת, ע"י מחיקה או הסתרה על מנת לנסות לבודד את הבעיה.

      גם אני נתקל בבעיה הזאת לעיתים, וכמעט תמיד הגורם הוא חומר מסויים שתוקע את הרנדר.
      חוץ מהגאומטריה הנוספת יישמת חומר נוסף כלשהו?
      נסה לרנדר עם Override Materials

    • #47735
      שלומי גונדבי
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 44
      Been thanked: 0 times

      בוקר טוב,

      תודה על המענה המהיר 🙂

      לא יישמתי חומר נוסף כלשהו מעבר לחמורים שכבר קיימים.

      ניסיתי לרנדר גם עם Override Materials ולא עזר.

      הגיאומטריה היחידה שהוספתי היא ותם "צינורות שיצרתי….אנסה למחוק אותם ולרנדר מחדש.

      תודה רבה,

      שלומי

    • #47736
      גל גרבר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 34
      Replies: 800
      Been thanked: 6 times

      הי שלומי
      העלה צילום מסך של הגדרות הLIGHT CATCH
      וננסה לעזור

    • #47737
      שלומי גונדבי
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 44
      Been thanked: 0 times

      בוקר טוב גל,

      כיוון שניסיתי מספר הגדרות VROPT, כולל כאלו עבור סצנה ברמה נמוכה כדי לוודא כי הבעיה אינה נובעת מהגדרות, אנסה תחילה למחוק גיאומטריה שיצרתי וככל הנראה, מאז איני מצליח לרנדר.

      במידה ועדיין לא יתבצע רינדור, אעלה את ההגדרות.

      תודה רבה,

      שלומי

    • #47785
      שלומי גונדבי
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 44
      Been thanked: 0 times

      בוקר טוב,

      לא הצלחתי לאתר את הסיבה מדוע לוקח המון זמן לבנות את ה – Light Cache וכשהוא נבנה, בזמן הרינדור, באיזה שהוא שלב, הרינדור קורס ויוצא ב – Error.

      הדבר קורה בסצנות מסוימות בלבד, ישנן סצנות אחרות שזה עובד חלק ומהר.

      המוזר הוא שהחומרים בסצנות הם אותם חומרים, לא הוספתי קומפוננטים חדשים או חומרים חדשים.

      זה גם שולל לדעתי את נושא ההגדרות אך אני מעלה צילומי מסך של ההגדרות בכל מקרה.

      אין אני מתגבר על זה?

      שלומי

    • #47789
      Tri-d
      משתתף
      Offline
      Topics: 1
      Replies: 61
      Been thanked: 0 times

      היי שלומי,

      ההגדרות שלך נראות בסדר.

      יש לי תחושה שמה שגורם לך לזה זה זכוכיות ללא עובי או דיספלייסמנט – שתי אלו הם תוקעי Light Cache ידועים לשמצה..

      אתה אומר שניסית Override Materials, יש לך חומרים שלא מסומנים ב Can be Overriden?
      אם כן, נסה שוב לרנדר כשכל החומרים מסומנים ב Can be Overriden,
      בכל אופן, כבה את הדיספלייסמנט בגלובל ונסה לרנדר.

      דבר אחר, נסה להשתמש במנוע משני Photon Map במקום הLIght Cache, יכול להיות שזה יפתור לך את הבעיה.

      אגב, ניסית לבצע את הרינדור על מחשב אחר?

    • #47790
      שלומי גונדבי
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 44
      Been thanked: 0 times

      הי,

      תודה רבה על המענה המפורט!

      אבדוק את הדברים כפי שייעצת…אכן יש לי חיפוי אבן לחומה שהוספתי לו Displacement ולא ניסיתי לבטל את הגדרת ה – Disp. ולרנדר.

      האם היכול להיות שהסיבה לכך שסצנות מסוימות, בהן החומה מופיעה גם כן ולהן כן מתבצע רינדור, היא הקירבה של החומה למצלמה?

      בסצנות בהן לא מתבצע רינדור – החומה מאוד קרובה ואילו בסצנות בן כן מתבצע רינדור – החומה מאוד רחוקה.

      תודה רבה!

      שלומי

    • #47791
      Tri-d
      משתתף
      Offline
      Topics: 1
      Replies: 61
      Been thanked: 0 times

      האם היכול להיות שהסיבה לכך שסצנות מסוימות, בהן החומה מופיעה גם כן ולהן כן מתבצע רינדור, היא הקירבה של החומה למצלמה?

      בסצנות בהן לא מתבצע רינדור – החומה מאוד קרובה ואילו בסצנות בן כן מתבצע רינדור – החומה מאוד רחוקה.

      יכול מאוד להיות ידידי, סבירות גבוהה מאוד שזה הגורם.

      נסה ותעדכן.

    • #47808
      שלומי גונדבי
      משתתף
      Offline
      Topics: 7
      Replies: 44
      Been thanked: 0 times

      Tri-d

      אכן, היה זה Displacement שתקע את הרינדור.

      תחילה ביטלתי את ה – Displacement ב – Global ואכן, התבצע רינדור.

      ביטלתי את ה – Displasement הספציפי והתבצע רינדור.

      תודה רבה על העזרה!

      המשך ערב נעים,

      שלומי

    • #47809
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8867
      Been thanked: 315 times

      תודה TRI-D@!
      :s

      תמיד הדיספלייסמנט עושה צרות ❗ צריך להקפיד איתו

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #47810
      Tri-d
      משתתף
      Offline
      Topics: 1
      Replies: 61
      Been thanked: 0 times

      Tri-d

      אכן, היה זה Displacement שתקע את הרינדור.

      תחילה ביטלתי את ה – Displacement ב – Global ואכן, התבצע רינדור.

      ביטלתי את ה – Displasement הספציפי והתבצע רינדור.

      תודה רבה על העזרה!

      המשך ערב נעים,

      שלומי

      מה תודה? תתפשט 😛

      תודה TRI-D@!
      :s

      תמיד הדיספלייסמנט עושה צרות ❗ צריך להקפיד איתו

      שמחתי לעזור.. 🙂

מציג 11 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.