-
מאתתגובות
-
-
28 בינואר 2014 בשעה 15:59 #42966
היי כולם,
אני מנסה להגדיר חומר חדש בעורך החומרים של ויריי.
אחרי שהחומר הוגדר עם transparency בסקאצ'אפ, פתחתי את העריכת חומרים בוריי הגדרתי reflection וrefrection אבל החומר (זכוכית אפורה) לא יצא שקוף בכלל.
מה עושים? -
28 בינואר 2014 בשעה 16:45 #42974
דנה שלום,
אנא העלי צילום מסך של החומר. -
28 בינואר 2014 בשעה 17:06 #42976אלמוני
הנה צילום המסך של החומר
Attachments: -
28 בינואר 2014 בשעה 23:14 #42984
היי דנה,
יש לך M (מפה) על השקיפות,
לכן השקיפות שאת נותנת בסקצ'אפ לא רלוונטיתאיזה M יש שם?
יכול להיות שקצת התבלבלת? :silly: -
29 בינואר 2014 בשעה 14:37 #42996
היי שני,
אכן יש מפה על השקיפות.
tex fresnel
כדי לקבל חומר שקוף יותר אני צריכה להוריד את המפה?ועוד שאלה..
אני מרנדרת הדמיית חוץ ומציבה גופי תאורה בתוך המבנה (הוא ברובו מזכוכית כהה יחסית) אבל אני לא רואה את האור מתוך הזכוכית.
יש גופים מסויימים שכדאי להשתמש בהם? עוצמות גבוהות יותר?תודה!!
-
29 בינואר 2014 בשעה 15:55 #42997Hidden ContentYou must be logged in to see hidden content.
-
30 בינואר 2014 בשעה 17:24 #43012
היי שני,
אז כשרוצים שחומר יהיה שקוף, זה אומר שלא צריך להיות בלשונית transparency שום מפה?
וגם..
תוכלי בבקשה להשיב על עניין גופי התאורה שנראית יותר טוב דרך זכוכית? -
30 בינואר 2014 בשעה 18:20 #43015
היי דנה,
ממליצה לך להוריד את קובץ שיעור גופי תאורה LIGHTS2
ולבחון את גופי התאורה שםאת יכולה להאיר עם כל אחד מהגופים.
-
30 בינואר 2014 בשעה 18:21 #43016
ולגבי שקיפות,
בשלב זה – כן, אל תשימי מפה > תגדירי דרך הסקצאפ.בשלב מתקדם יותר תוכלי להגדיר מפת ACOLOR – אבל זה לצרכים אחרים.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.