-
מאתתגובות
-
-
12 בדצמבר 2017 בשעה 13:08 #57733
-
12 בדצמבר 2017 בשעה 14:18 #57735
היי גואי,
יחסית להדמיה שנייה שלך זה נראה אחלה 😉
ואני שם לב שהשקעת בפרטים – ספרינקלרים ספוטים, פנליםדברים שיש לשפר:
חשוב לזכור שלכל חומר יש השתקפות, כולל קירות, רהיטים, תקרה וכו
1.תן השתקפות לדלפק – בין 0.65 ל 0.7
2.מפריעה לי לעין הדמיות, אם הן לא מושלמות להדמיה אל תשתמש בהם
3. הרקע חיצוני (עץ) נראה כמו פוסטר, שים light plane שיזרוק מהכיוון ההוא והייתי ממליץ לשתול את כל הרקעים בפוטושופ – יש לשמור כPNG ולא כJPEG על מנת לעשות זאת.
4. יש לתת חומר מוברש למעלית
5. תקרה פריקה – בחיים האמיתיים תקרה פריקה לא מגיעה עד הקצה של תקרה, תמיד יש קצת תקרה גבס מסביב –
תעשה offset של 20-60 מסביב – מפריעה לי ממש התקרה באיזור של מדרגות והקיר מימין
6.תאורה הספוט updown באיזור של העציצים חזקה מדי – תשתמש בIES
7. תשתמש בdenoiser בשביל לקבל תמונה חלקה יותר -
12 בדצמבר 2017 בשעה 15:02 #57736
תודה, ממש עוזר לי להבין.
* עוד לא הספקתי ללמוד פוטושופ מקווה שבקרוב יצא לי כשאתפנה ואז באמת יהיה קל יותר עם התמונות רקע האלה..
*מה הכוונה לתת חומר מוברש למעלית? לא מכיר ❗
*איפה נותנים השתקפות לדלפק פשוט לשחק עם המכוון של ה reflection?
* לגבי התקרה הפריקה פאדיחה חחח, מיהרתי להגשות אז פשוט הפכתי תריצוף לתקרה זריז :X
* איפה נימצא הדינוייזר ואיזה ערך מומלץ למחשב ברמה סבירה?תודה שוב גם על הקומפונטט של הספוטים 😉
-
12 בדצמבר 2017 בשעה 19:58 #57745
חומר מוברש הכוונה למתכת מוברשת
יש אותו מוכן בחומרים של ויריי 3 – aluminium brushedלגבני denoiser תסתכל בעמוד 190,191 בספר ויריי
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.