מציג תגובה משורשרת 1
מציג תגובה משורשרת 1
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
בעת כיוון התאורה בתחילת העבודה על מודל חדש עבדתי עם הRT והגעתי לתוצאה שרציתי אך כשלחצתי על רינדור רגיל, אבוי! התמונה הייתה בהרבה יותר בהירה ואף שרופה ממה שהיה לי בחלון הRT.
בנוסף, מספר חומרים שיבאתי למודל מתקיית החומרים שהורדתי מהאתר (וואו, מדהים!!!) וניסיתי לרנדר הופיעו כענקיים בתמונה ולא היה ניתן לשנות את גודלם בעורך החומרים של סקצ׳אפ. (הערכים הופיעו באפור ולא ניתנו לשינוי)
כאשר משנים גודל/ קנה מידה של טקסטורה, יש לשנות את ערכים אלה גם לקובץ הBump? אם כן, איך?
תודה רבה!
היי יואל,
RT:
כשעושים הרבה שינויים במצב RT לעיתים הGI מפסיק לעבוד
ואז המודל בעצם חשוך יותר
נשמע שזה מה שקרה לך
ובכל מקרה תוריד קצת מערך הISO ותאזן את זה.
חומרים שאינם מופיעים:
ישנם חומרים שהגדרת הDIFFUSE שלהם אינה BITMAP אלא כזו שניתן לראות בעת רינדור בלבד.
ממש כשם שהשתקפות או ההארה רואים רק ברינדור.
קנה מידה שאינו תואם את ההגדרות בסקצ'אפ:
עליך לוודא שבתוך מפת הTEXBITMAP
ערך הREPEAT שווה 1 (ראה את הREPEAT בעמוד 100 בספר)
באמפ:
אין צורך לשנות דבר ברגע שהREPEAT שווה 1 כמו בסעיף הקודם
בהצלחה ותעלה רינדורים לביקרות !
אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין
סטודיו עמרי רון
מרכז עסקים עזריאלי חולון, בניין B
רח' הרוקמים 26 חולון
[email protected]
טל. 03-5555038