מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #51961
      יואל נוי
      משתתף
      Offline
      Topics: 6
      Replies: 4
      Been thanked: 0 times

      בעת כיוון התאורה בתחילת העבודה על מודל חדש עבדתי עם הRT והגעתי לתוצאה שרציתי אך כשלחצתי על רינדור רגיל, אבוי! התמונה הייתה בהרבה יותר בהירה ואף שרופה ממה שהיה לי בחלון הRT.

      בנוסף, מספר חומרים שיבאתי למודל מתקיית החומרים שהורדתי מהאתר (וואו, מדהים!!!) וניסיתי לרנדר הופיעו כענקיים בתמונה ולא היה ניתן לשנות את גודלם בעורך החומרים של סקצ׳אפ. (הערכים הופיעו באפור ולא ניתנו לשינוי)
      כאשר משנים גודל/ קנה מידה של טקסטורה, יש לשנות את ערכים אלה גם לקובץ הBump? אם כן, איך?

      תודה רבה!

    • #51962
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8872
      Been thanked: 317 times

      היי יואל,

      RT:
      כשעושים הרבה שינויים במצב RT לעיתים הGI מפסיק לעבוד
      ואז המודל בעצם חשוך יותר
      נשמע שזה מה שקרה לך
      ובכל מקרה תוריד קצת מערך הISO ותאזן את זה.

      חומרים שאינם מופיעים:
      ישנם חומרים שהגדרת הDIFFUSE שלהם אינה BITMAP אלא כזו שניתן לראות בעת רינדור בלבד.
      ממש כשם שהשתקפות או ההארה רואים רק ברינדור.

      קנה מידה שאינו תואם את ההגדרות בסקצ'אפ:
      עליך לוודא שבתוך מפת הTEXBITMAP
      ערך הREPEAT שווה 1 (ראה את הREPEAT בעמוד 100 בספר)

      באמפ:
      אין צורך לשנות דבר ברגע שהREPEAT שווה 1 כמו בסעיף הקודם

      בהצלחה ותעלה רינדורים לביקרות !

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

מציג תגובה משורשרת 1
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.