-
מאתתגובות
-
-
6 במרץ 2014 בשעה 16:04 #43352
שלום רב,
אני עובד על הדמייה של חנות נעליים (עדיין לא סופי) והתחלתי להגדיר גופי תאורה.
זו הדמיית הפנים הראשונה שלי ואני "נלחם" קצת עם הגדרות התאורה…נתקלתי בשתי בעיות:
1) הורדתי גוף תאורה מה – Warehouse והגדרתי Emissive לכיפות ה – Reflection שלו. אני לא מצליח לקבל תוצאה של אור שיוצא מגוף התאורה…הכיפה נשארת יחסית חשוכה.
2) הגדרתי תאורת IES ובחרתי ב – Nice.IES. אני מקבל ברינדור אלומת אור שמנותקת מגוף התאורה וכאילו שיש לה זוית כלפי הקיר למרות שהגוף מאונך לקרקע.
אילו הגדרות אני מפספס? מה עליי לבדוק?
תודה מראש,
שלומי
Attachments: -
6 במרץ 2014 בשעה 22:50 #43353Hidden ContentYou must be logged in to see hidden content.
-
7 במרץ 2014 בשעה 1:36 #43359
תודה רבה שני!
אבדוק ע"פ הערותייך ואתקן את העלומות… -
7 במרץ 2014 בשעה 16:20 #43361אלמוני
-
8 במרץ 2014 בשעה 15:12 #43363
היי שלומי,
1. נראה שעדיין לא הצלחת להאיר את הגופים עם הEMISSIVE? מה קורה עם זה?2. הפוגות בריצוף גדולות מדי – זו לא טקסטורה שמתאימה לקנה מידה שכזה, ממליצה לך להחליף לריצוף מהפוסט הבא:
https://omriron.com/blog/256-mat23. חסר מאוד אפקט של AMBIENT OCCLUSION בהדמייה
4. אני סבורה שהאדם בחזית מוצלח אך שקוף מדי
5. האם החלפת את הIES בספוט? התאורה שלו יכולה להיות הרבה יותר משכנעת – כרגע האור אחיד מדי.
שבת שלום! B)
עדכן אותנו לאחר מקצה השיפורים -
9 במרץ 2014 בשעה 0:58 #43366
היי שני,
תודה רבה על ההערות.
1. עכשיו הצלחתי עם ה – Emissive…מקווה שלא הגזמתי.
2. החלפתי את הריצוף.
3. צודקת…שכחתי להדליק…
4. שיניתי את הגדרות השקיפות.
5. אכן החלפתי את ה – IES בספוט אך התאורה הקודמת היתה חלשה מידי…הגברתי אותה.
אשמח לשמוע את דעתך לאחר מקצה השיפורים…מצ"ב תמונה.
תודה,
שלומי
Attachments: -
10 במרץ 2014 בשעה 1:35 #43385Hidden ContentYou must be logged in to see hidden content.
-
10 במרץ 2014 בשעה 1:50 #43386
אהלן שלומי,
נראה טוב,
לגבי התאורה, נראה לא טבעי, נסה גם להאיר את כלל הסצינה עם גוף מלבני.
דבר אשר יקפיץ את ההדמיה.
הייתי בודק שוב לגבי החומרים- לא נראים ריאליסטים.
בנוסף הייתי מגדיר את החומר של הקיר אולי עם מעט ברק וגם את התקרה- בכלל אני חושב שכלל הסצינה חשוכה.
בנוסף, האנשים ששמת לא עושים טוב, יש אוסף של אנשים שנראים טוב יותר- עליך לבחור או ריאליסטי או סילווטים…
בהצלחה. -
10 במרץ 2014 בשעה 2:02 #43387
גיא,
תודה על ההערות הבונות.
1. היכן עליי למקם את גוף התאורה המלבני מבחינת גובה והאם עליו להיות על כל שטח התקרה?
2. לאחר רינדור, הסצנה מוארת יותר מאשר בתמונה שנשמרה מהרינדור…השאלה האם עלי להאיר את הסצנה יותר מהתוצאה שברצוני לקבל על מנת שהתמונה לא תצא חשוכה?
3. אחפש אנשים יותר ריאליסטים ואשחק עם הגדרות החומרים.
שלומי -
10 במרץ 2014 בשעה 2:12 #43388
אהלן שלומי,
אתה יכול למקם את הגוף תאורה המלבני לאורך התקרה- יש לוודא כי בשביל שלא יבחינו בכמות האור- יש לוודא בהגדרות שאתה מוודא שהגוף מוסתר ואינו משפיע על ההשתקפויות.
אתה יכול גם לשחק עם הרגישות של המצלמה לאור והגדרות השונות.
באוסף הבלעדי שיש לרוכשי הספרים ותלמידי הקורסים יש אנשים שמתאימים להדמיות מסוג זה.
בהצלחה -
10 במרץ 2014 בשעה 2:15 #43389
אוקי,
תודה…אגש לעבודה 😉 -
10 במרץ 2014 בשעה 2:32 #43390
בכיף,
תעדכן…
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.