מציג 4 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #108272
      hilabrs01
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 3
      Been thanked: 0 times

      היי חברים,

      עשיתי הדמיה ברמה HIGH והתמונה יוצאת מגורענת ולא רואים טקסטורות טוב.

      בבריקים השתמשתי בחומר שהורדתי מאתר POLIIGON ועדיין לא יוצא ריאליסטי.

      בכלליות הצבעים יוצאים מאוד דהויים.

      מישהו יכול להאיר את עיני מה אני עושה לא טוב?

       

       

    • #108276
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8860
      Been thanked: 313 times

      היי הילה,

      ההדמיה והעיצוב יפים מאוד!

      האם את מרנדרת ברינדור PRODUCTION (לא אינרטראקטיב)

      עם IRRIDANCE MAP

      ללא PROGRESIVE

      וכן עם DENOISER ?

      כל מה שכתוב בעמוד 22 בספר 

      וגם בסרטון הזה:

      https://bit.ly/reset-settings

       

      ?

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #108278
      hilabrs01
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 3
      Been thanked: 0 times

      כל הפרמטרים האלה מתאימים גם אם אני עובדת עם דום לייט?

       

    • #108279
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8860
      Been thanked: 313 times

      בהחלט

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #108280
      נועם אליאסים
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 13
      Replies: 546
      Been thanked: 167 times

      ההדמיה באמת יפה. בנוגע לבריקים. את משתמשת במפת displacement ומפת normal/bump?

      אלו המפות שיקפיצו לך את קיר הבריקים.

      פתרון נוסף ואולי אפילו טוב יותר זה פשוט למדל את הבריקים. יש תוסף שנקרא floor generator שיכול לעשות לך את החיים קלים יותר. וריאליסטיים יותר (:

      נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

       

      מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

מציג 4 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.