טכני
מציג 6 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #115401
      Arik
      משתתף
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 21
      Been thanked: 1 time

      היי,

      אני ראיתי גם את קורס סקצ'אפ וגם וירי. ועדיין הדמיות סביבה אף פעם לא יוצאות לי פוטוראליסטיות.

      אני משתגע מזה. עכשיו אני אמור להוציא פרויקט ללקוח. אבל אני פשוט מתפדח להוציא את זה. בסקצ'אפ לפני רינדור זה נראה יותר טוב.

      החומרים לא משנה מה בחרתי נראה כמו ציור שטוח. ובכללי התאורה זוועה והכל לדעתי זוועה.

      הסתכלתי שוב ושוב על פרקי התאורה הסביבתית וניסיתי לעשות את הפעולות האלו אצלי ועדיין. הכל נראה זוועה וחיוור. מצ"ב תמונה.

      שמתי חומרים ברזולציה 4K 8K 2K כל מיני סוגים עם BUNP בלי BUNP עם הכל. ולא מצליח לשפר את ההדמיה הזאת. זה מתסכל. כי לא ברור איפה הבעיה. כבר עשיתי כמה פרויקטים. תמיד הפנים יוצא לי ממש סבבה. החוץ נורא ואיום.

      אשמח מאד לעזרה בנושא.

       

    • #115405
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8868
      Been thanked: 315 times

      היי אריק,

      בהדמיות חוץ בשעות היום אכן יותר קשה להגיע לתוצאה מרשימה,

      אני ממליץ על  התנסות רבה והתבוננות בצילומים אמיתיים של פרויקטים דומים

      כדי לזהות ולהבין מה קיים שם וחסר אצלך.

      בהדמיות ערב לדוגמא – קל יותר להגיע לתוצאות מרשימות,

      וגם אני לעיתים מוותר על היום – והולך מראש על בין ערביים.

       

      בהדמיה שהעלית:

      1. אפשר לשפר את הקומפוזיציה. להראות יותר שמיים ופחות חיתוכים של העצים.
      2. אני חושב שמעקה הזכוכית  מיותר בזווית הזו, הייתי ממקם את המצלמה מאחוריו. כדאי לבחון גם זוויות נוספות.
      3. חסר פירוט כגון – פסיספס לבריכה, פרט קצה בין הריצוף לבריכה, ספי חלון, קופינג בקצה הגגות והמעקות.
      4. המעקה הבנוי של חצרות הדירות קצת מוזר בעיני. אבל זה שיקול עיצובי של המתכנן.
      5. חשוב לדאוג שיהיו אלמנטים שישתקפו ע"ג החלונות \ מעקות. אתה צריך לבנות עולם שלם מאחורי הסצנה.

      סה"כ הכיוון הוא טוב,

      נסה לחפש רפרנסים טובים באתרי אדריכלות וגם לבחון זוויות נוספות.
      בהצלחה בנתיים וסופ"ש נעים!

       

       

       

       

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #115406
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8868
      Been thanked: 315 times

      דברים נוספים:

      6. הריצוף לא ברור. ממליץ לשפר את הטקסטורה \ לבחור משהו מתאים יותר.

      7. הזווית שבחרת מאוד מבלבלת וממש לא ברור מה קורה עם הבריכה. היכן היא מתחילה והיכן היא מסתיימת, יש יותר מדי מעקות אחד על השני או חופפים מדי.

      8. פרט המעקה גם לא ברור… איך הוא מעוגן לקרקע? יש שם זווית ברצפה? יש עמודים?

      9. מבחינת אווירה – זה צחיח מאוד… תספר קצת על הפרויקט? זה צימרים? דירה? יוצאים מהדלת אל אזור מרוצף ישר אל הבריכה? מהיכן נכנסים לבריכה?

      אין קצת דק? מספרים על הדלתות? קצת גינון? יש שם רק ריצוף ואין שום טיפול סביבתי מלבד המדשאה שנמצאת הרחק באופק.

       

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #115410
      miryam nisim
      משתתף
      Offline
      Topics: 19
      Replies: 26
      Been thanked: 1 time

      הדמיות חוץ באמת שהכל עניין של פירוט סביבה וגמר חומרים לכל דבר…ככל שתשקיע בפרטים הקטנים שכאילו לא שמים לב אליהם

      ככה יצא לך יותר ריאליסטי וטבעי…שאנשים לא יבינו אם זה אמיתי או לא…

      עניין זוית המצלמה באמת חשוב מאוד..שיהיה מכיוון הגיוני הכי קרוב לעין אדם.

    • #115536
      Arik
      משתתף
      Offline
      Topics: 21
      Replies: 21
      Been thanked: 1 time

      היי,

      אני עדיין מסתבך עם ההדמיה הזו. אולי לא הסברתי את עצמי טוב, לא התכוונתי להוציא הדמיה מפורטת (כמובן שזה מה שארצה להוציא אבל לא זו הנקודה) , אני מתכוון שעצם החומרים והתמונה הכללית נראים מאוד לא טוב. אני מבין שהוספת פריטים אמורה להוסיף לפוטוראליסטיות.

      אבל התמונה נראת באיכות של ציור – או לא מרונדר. ומה יעזור אם אוסיף על זה עוד ציורים מפורטים אבל ישארו להראות כמו ציור מפורט ולא כחומרים אמיתיים ,

      אכן ניסיתי לעשות הדמיה בלילה , וקיבלתי תוצאות קצת טובות יותר, אבל עדיין יש המון באגים , כמו: השתקפות שגויה ( שמתי חומר מים שנראה בברכה כמו מים ובהשתקפות בזכוכית הוא יוצא אטום. ) וכל רגע דברים נעלמים ואי אפשר לעבוד ככה. זה ממש מתסכל , וגם הלקוח לוחץ, ואין לי צפי מתי יפתרו הבעיות.

      מבחנת חומרת מחשב לא אמור להיות בעיות אצלי, יש לי כרטיס מסך 3080 ו 32GB ראם. והמון פעמים הרינדור קורס ולא מתחיל בכלל. אני מרגיש אבוד. מצפה לעזרה מהמאסטר .

      https://prnt.sc/10ubybt

    • #115539
      עמרי רון
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 14
      Replies: 8868
      Been thanked: 315 times

      היי אריק,

      אני חושב שההדמיה מאוד חשוכה כרגע וכדאי להגביר קצת את התאורה הסביבתית.

      בשביל לשפר את החומריות – צריך לעבוד נקודתית על כל אחד מהחומרים:

      -האם הטקסטורות עצמן מספיק איכותיתות? האם הפוגות של החומר הן בדיוק מה שאתה מכוון אליו?

      -האם יש מפות עדינות בשביל להפוך את המרקם למה שאתה רוצה?

      -האם האבן הטבעית (והחשוכה מאוד) היא חומר שנראה מספיק טוב מבחינת הטקסטורה \ הפריסה ?

      -הSCALE של הDISPLACEMENT של המים גדול מדי בעיני, אבל אין ספק שזה נראה יותר טוב ברגע שהצבת שם חומר, נסה לשפר את כל הדברים באותו האופן.

       

      מבחינת העומס של המחשב:

      אתה יכול להסתפק באיכות MEDIUM

      וגם בדוק את העצים – במידה ומדובר בעצים של לוברק – אתה יכול להגדיר איכות פחותה לעלים שלהם – אני משער שזה גודל ממש הרבה משאבים.

      במידה ויש לך דשא שהוא "FUR" ויישמת אותו על שטח גדול מאוד – גם כאן זה עשוי לגזול הרבה משאבים ולכן אני משתמש בדשא של סקאטר – שם ניתן לנטרל את מה שלא בסצנה.

       

      ומאסטר החומרים פה זה נועם 🙂

       

      אדריכל + מנהל האתר | חדש! קורס אוטוקאד אונליין

    • #115540
      נועם אליאסים
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 13
      Replies: 546
      Been thanked: 167 times

      מישהו קרא בשמי? (:

      קודם כל אריק, הכל ממש לא נראה זוועה בכלל. תאמין לי ראיתי רינדורי זוועות…לא חסר…

      תראה, הדמית יום תמיד יותר קשה כי קשה יותר להראות השתקפויות/חומרים רטובים וכו'. בנוסף, רמת רינדור "פוטו-ריאליסטי" זה משהו שלוקח זמן להגיע אליו (כמה זמן אתה כבר מתעסק בהדמיות?) אז בלי לחץ.

      אבל

      לפי התמונות שלך אתה ממש בכיוון הנכון. פשוט יש כמה דברים שאתה צריך לשים אליהם לב בכל הדמיה.

      תנסה, כמו שעמרי אומר, להסתכל על תמונות אמיתיות (עדיף של צלמי אדריכלות מקצועיים) כדי שתבין קומפוזיציה, זוויות, תאורה וחומרים.

      נתחיל מהפשוט יותר – הדמית הלילה- נראית כרגע בסדר גמור.

      בקשר להדמית היום. תסתכל עליה ותנסה לנתח. מה נראה לך מוזר, מה נראה לא ריאליסטי?

      מצטער אם אני חוזר על מה שכבר אמרו פה, אבל מבחינת תיקונים/שיפורים של הדמית היום:

      1. קומפוזיציה – החלק התחתון והצדדים חתוכים. תנסה להתרחק קצת כדי לתפוס הכל ועדיין לתת שמיים. (חוק השלישים מכיר?)
      2. הייתי מוותר על הגלים בבריכה. כלומר מוותר על הדיספלייסמנט לגמרי. באמפ/נורמל מספיק פה לחלוטין.
      3. סביבה – אחורי התמונה נראים מעט עצובים, ריקים. תנסה למלא את המדשאות בעוד צמחייה או משהו שיכסה את השטחים הירוקים. (אלא אם זה הקונספט של הפרויקט כמובן).
      4. יש לך מפת HDRI? אם לא, כדאי לשים אחת. הייתי גם מגביר את ה-size multiplyer של השמש בשביל לקבל הצללות "מרוחות" יותר ופחות חדות.
      5. מוכן? חומרים! כמו שאני תמיד אומר כבר לכולם, אני ממליץ לך מאוד ללמוד על חומרים: איך מורכב חומר, מאיזה מפות, מהי כל מפה, איך מרכיבים חומר בויריי? מה זה bump? מה זה normal? וכו' וכו'….הסיבה שזה נראה לעיתים "ציורי" כמו שאמרת זה בגלל שהטקסטורות לא משחקות תפקיד בהדמיה. ספציפית לגבי הבריקים לדוגמא הייתי מוסיף להם מפת displacement זה יכול להוסיף המון (גם זמן הרינדור יתארך כן? אבל מחשב חזק יעמוד בזה)
      6. גם בנושא החומרים, תוודא תמיד שאין לך חזרתיות. פה אני רואה חזרתיות בבריקים בעיקר. אם מסתכלים קרוב רואים גם חזרתיות ברצפה ובטיח. מה שאפשר לעשות זה לחלק נניח את הקיר של הבריקים לחלקים שונים (ע"י שרטוט קווים) ובכל חלק כזה להזיז את הטקסטורה עם קליק ימני, texture, position.
      7. https://www.youtube.com/watch?v=UMrpStTPg2c

      מקווה שהצלחתי לעזור (:

      נועם אליאסים - אדריכל ואמן הדמיה | אינסטגרם | פייסבוק | Behance 

       

      מידול והד
</p>
</div>
		<div class=

מציג 6 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.