-
מאתתגובות
-
-
8 בנובמבר 2015 בשעה 2:24 #50271
-
8 בנובמבר 2015 בשעה 4:31 #50272
היי אדם,
אני אתן את דעתי האישית בלבד,
ההדמיות קצת חסרות חיים לטעמי, אין התייחסות לאווירה בסצנה, איזו תחושה שאתה רוצה להעביר?! התייחסות לאור וצל ובכלל למיקום השמש, מזג האוויר.
המכוניות והאנשים בסדר לדעתי זקוקים גם להצללות, אני אוהבת את הזקנים 🙂 הייתי מקרבת אותם יותר למרכז התמונה ובכללי לדעתי החלק הימני בתמונה אנמי והמכונית נראית באוויר.
הייתי משחקת עם החומרים, שיראו יותר אמיתיים ופחות טפט.
בהדמיה השניה הייתי משנה את המבט שלא יהיה כמעט חצי תמונה- חומה, אלא להראות יותר מתחנת הדלק. אולי להוסיף עוד אלמנטים שיחיו את הסצנה, תאורה, מזג אויר, חי, צומח, דומם, אישיות. פשוטו כמשמעו.
הכל ביקורת בונה באהבה,
מחכה לראות עוד -
8 בנובמבר 2015 בשעה 9:58 #50273
היי לילך,
המון תודה על ההתייחסות חשוב לי לקבל טיפים מאנשים עם ניסיון כמוכם.
בכוונה לאור וצל? הייתי שמח לדעת איך לשפר את התמונה :
1: האם כדאי להשתמש ב doom light? או לשחק עם gi ,bg ?
2:מזג האויר -האם כדאי להחליף את תמונת ה hdri?
הרי ידוע שברגע שביטלתי את מפת textsky להגדרות ה skp אין משמעות כמו כן בספר רשום שעדיף לרנדר כאשר הshadows כבוי .
אשמח לתגובתך ולעזרתך
המון תודה,אדם -
8 בנובמבר 2015 בשעה 12:35 #50274
היי אדם,
אתה חייב שיהיה צל בהדמיית חוץ!בשלב זה אני ממליצה שתרנדר כאשר
GI מוגדר עם TEXSKY
BG מוגדר עם TEXBITMAP של HDRI.
ללא דום לייט.
בהמשך,
שתצבור ניסיון ותבין טוב יותר כיצד הכל עובד
תוכל לשלב דום לייט , תוך כדי שאתה מקפיד על אחד מהשניים:
1. דום לייט איכותי שמייצר הצללות להדמיית יום.
2. דום לייט + שמש שנוצרת מה-GI (תשאיר את הGI עם TEXSKY).לגבי צל דלוק או כבוי:
קצת בילבלת…. :silly:
מומלץ לשמור את הסצנות עם צל כבוי לאחר הגדרת השעה המדויקת,
וזה רק בשביל להמנע מהכבדה על הכרטיס הגרפי.
אנחנו לוקחים בחשבון שברינדור הצל עובד ממילא.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.