-
מאתתגובות
-
-
24 בספטמבר 2017 בשעה 19:49 #57091
שלום!
האם אני יכול לטעון טקסטורה על רכיב מסוים אך המאפיינים שלה יהיו של חומר ויריי מוכן?
לדוגמא אני שם טקסטורה של לבנים מסויימים אך מאפייני שכבת ההשתקפות והבאמפ וכו הם מתוך חומר ויריי מוכן…
תודה -
24 בספטמבר 2017 בשעה 19:53 #57095
תחליף חומר diffuse
-
24 בספטמבר 2017 בשעה 19:53 #57096
אתה יכול לפרט יותר ??
-
24 בספטמבר 2017 בשעה 19:55 #57097
עם איזה ויריי אתה עובד?
-
24 בספטמבר 2017 בשעה 19:56 #57098
3
-
24 בספטמבר 2017 בשעה 20:41 #57099
אתה מזהה את הdiffuse? בחומר של ויריי?
לידו יש משבצת קטנה מצד ימין, כאשר אתה לוחץ שם ובוחר bitmap,
וזה מביא אותך בבחירת טקסטורה -
24 בספטמבר 2017 בשעה 20:48 #57100
אוקיי סבבה תודה ..
ויש לך עצה איך לערוך עץ שצריך להיראות ישן (מין עמוד עץ ) ..
אני עורך אותו עם מפת dis אבל הרינדור ארוך מדי.. -
24 בספטמבר 2017 בשעה 21:01 #57102
תשלח תמונה לעץ שאתה רוצה
-
24 בספטמבר 2017 בשעה 22:17 #57107
-
24 בספטמבר 2017 בשעה 23:16 #57110
קודם כל ממליץ לך להגדיל את הטקסטורה ב2-3
בשביל ליצור תלת מימדית ממליץ ליצור ליצור מפת normal בפוטושופ בשביל הbump.
עקרונית ממליץ לך לקחת טקסטורה עם מרחב גדול יותר, כרגע העץ קיבל צילום מקרוב ולכן מאוד מורגשת החברתיות של העץ, אני בדרך כלל מחפש טקסטורה יותר גדולות ואז מותח אותך לאורך כל הגוף בשביל לקבל תוצאה יותר טבעית -
25 בספטמבר 2017 בשעה 16:22 #57114
-
28 בספטמבר 2017 בשעה 22:54 #57157
מה קורה בחוץ?
* אם זו בריכה אז היא גלית מדי וגם צריך להשאיר מרחק של לפחות 1 מ' מהחומה…
* הטקסטורה של החומה לא בקנה מידה
* אם העצים כל כך כהים אז צריך לראות גם שמיים וקצת עננים* מה עם הפינת אוכל ? אוכלים בחושך?
* השטיח גדול מדי, מרחף מדי ומוצק מדי…
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.