-
מאתתגובות
-
-
19 בדצמבר 2021 בשעה 22:14 #119688
היי
אני נתקלת לא פעם בתופעה מוזרה-
כשאני יוצרת אריח ומתחילה להוסיף לו מפת BAMP ומסדרת את ההגדרות הוא מבטל לי את הטקסטורה של האריח ומשאיר לי רק את ה-BAMP
אני מבינה שיש סיבה לכך ולא סתם זה קורה לי..
אשמח לדעת למה זה קורה ואיך אני יכולה למנוע את זה.
תודה מראש:)
-
19 בדצמבר 2021 בשעה 22:17 #119689
-
19 בדצמבר 2021 בשעה 22:24 #119690
צרפתי כאן איך נראה בסקצאפ ווירי וצילום מסך של ההגדרות מקווה שיש שם מספיק נתונים לא ידעתי את מה לצלם..
-
19 בדצמבר 2021 בשעה 22:34 #119693
קודם כל, לאחת הלשוניות שם בהגדרות של ויריי קוראים bindings. תכבי אותה.
בנוסף, ככל הנראה שבסלוט של ה-Diffuse לא מוזנת המפה של הטראצו ולכן רק מפת הבאמפ באה לידי ביטוי.
תוודאי שאת אכן מזינה שם את הטקסטורה של הטראצו.
אני מציע לא לסבך את הסיבוך, וליצור את החומר מחדש. לא אמור לקחת לך יותר מדי זמן. לוודא שיש לך הכל-באמפ, דיפיוז, וכו' (אין צורך באופצית ה-Bindings)
-
19 בדצמבר 2021 בשעה 22:39 #119694
תודה רבה!!!
אסדר את זה..
-
19 בדצמבר 2021 בשעה 22:44 #119695
אבל שאני אכבה את ה-bindings אני לא אוכל למקם את הטקסטורה טוב..
תמיד שהייתי מפעילה אותה זה היה קורה ישר:)
אני צריכה להפסיק להשתמש באופציה הזו?
-
19 בדצמבר 2021 בשעה 22:50 #119696
Bindings נועד לשימושים אחרים, פחות רלוונטי למקרה שלך.
כאן הייתי יוצר חומר חדש ומזין לו בדיפיוז את הטראצו.
לאחר מכן, הייתי עובר למפת הבאמפ ומזין בה מפה של Tiles שזו אחת ממפות הבאמפ המובנות של ויריי.
לחלופין, אפשר ממש ליצור באופן פיזי את האריחים ואז לצבוע אותם בחומר הטראצו. בלי להסתבך עם מפת הבאמפ.
אם את בכל זאת מעוניינת להשתמש ב-Bindings, את צריכה לוודא שאת נמצאת על Custom ואז להזין שם בסלוט את טקסטורת הטראצו
-
19 בדצמבר 2021 בשעה 22:56 #119698
תודה על התשובה המפורטת -והמובנת.
עזר לי מאוד!
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.