מציג 6 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #45454
      יובל אלדר
      משתתף
      Offline
      Topics: 4
      Replies: 4
      Been thanked: 0 times

      שלום,
      אני עובד על מודל מורכב בסדג גדול עם טופוגרפיה וכו'.
      ברגע שאני מסתובב באזור מסוים של המודל, הוא חותך לי אותו אוטומאטית במבט כאילו שאני קרוב מידי
      האם יש פתרון לדבר הזה?
      תודה!

    • #45455
      גיא
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 775
      Been thanked: 0 times

      אהלן יובל,
      ברוך הבא לפורום,
      אנא העלה צילום מסך.
      האם אתה עובד בראשית הצירים?

    • #45456
      Stuff
      משתתף
      Offline
      Topics: 10
      Replies: 1223
      Been thanked: 2 times
      Hidden Content
      You must be logged in to see hidden content.
    • #45457
      יובל אלדר
      משתתף
      Offline
      Topics: 4
      Replies: 4
      Been thanked: 0 times

      תודה על התשובה המהירה..

      1.איך משנים את הגדות הכטיס מסך בסקצאפ?
      2. הצל כבוי
      3. מצב פרללאי עוזר אבל לא נוח לעבוד איתו.
      4. אין דברים רחוק/כבוי במודל
      5. למה חשוב להיות בראשית הצירים? אני רוצה להשאיר אותו במיקום העולמי שלו כדי שאם יהיו לי דברים חדשים לשנות/להוסיף מהאוטוקאד זה יפול ישירות במקום הנכון

      תודה!

    • #45458
      יובל אלדר
      משתתף
      Offline
      Topics: 4
      Replies: 4
      Been thanked: 0 times

      ושאלה נוספת…
      אשמח להמלצת הפורום איך לבצע כבישים על טופוגרפיה בשיטה הטובה ביותר (והקלה והמהירה…)

    • #45459
      גיא
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 775
      Been thanked: 0 times

      אהלן יובל.
      יופי של תמונת פרופיל 🙂
      באשר לשאלות שלך:
      1. ניתן להגדיר את הגדרות כרטיס המסך דרך תפריט preferences תחת תפריט window- תפריט OPENGL.
      2. אין צורך להעביר את הגיאומטריה לראשית הצירים- ניתן להעביר את ראשית הצירים בלבד.
      3. באשר ליצירת כבישים- ישנם מספר שיטות- הייתי מתחיל לבצע intersect ובהמשך להשתמש בפלאג אין ע"מ להוריד את הכבישים.
      בהצלחה!

    • #45462
      צוות האתר
      מנהל בפורום
      Offline
      Topics: 25
      Replies: 2944
      Been thanked: 4 times

      היי יובל,
      בהמשך לתשובה של גיא

      וכפי שרשום בספר החדש שלנו

      כאשר אתה עושה ORBIT אתה מסתובב סביב מה שבחרת,
      אם לא בחרתסימנת כלום
      אתה מסתובב סביב ראשית הצירים,

      ואם זו רחוקה מדי,
      המודל נחתך

      עצה שלנו?
      יש פקודה שנקראית RESET AXIS כך תמיד תוכל לחזור לצירים המקוריים
      אבל מומלץ גם לשמור את הצירים שלך באמצעות הסצנות (גם על זה בספר החדש)

      בהצלחה
      אנחנו פה B)

מציג 6 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.