-
מאתתגובות
-
-
16 בספטמבר 2014 בשעה 12:51 #45454
שלום,
אני עובד על מודל מורכב בסדג גדול עם טופוגרפיה וכו'.
ברגע שאני מסתובב באזור מסוים של המודל, הוא חותך לי אותו אוטומאטית במבט כאילו שאני קרוב מידי
האם יש פתרון לדבר הזה?
תודה! -
16 בספטמבר 2014 בשעה 13:22 #45455
אהלן יובל,
ברוך הבא לפורום,
אנא העלה צילום מסך.
האם אתה עובד בראשית הצירים? -
16 בספטמבר 2014 בשעה 13:23 #45456Hidden ContentYou must be logged in to see hidden content.
-
16 בספטמבר 2014 בשעה 13:37 #45457
תודה על התשובה המהירה..
1.איך משנים את הגדות הכטיס מסך בסקצאפ?
2. הצל כבוי
3. מצב פרללאי עוזר אבל לא נוח לעבוד איתו.
4. אין דברים רחוק/כבוי במודל
5. למה חשוב להיות בראשית הצירים? אני רוצה להשאיר אותו במיקום העולמי שלו כדי שאם יהיו לי דברים חדשים לשנות/להוסיף מהאוטוקאד זה יפול ישירות במקום הנכוןתודה!
-
16 בספטמבר 2014 בשעה 13:39 #45458
ושאלה נוספת…
אשמח להמלצת הפורום איך לבצע כבישים על טופוגרפיה בשיטה הטובה ביותר (והקלה והמהירה…) -
16 בספטמבר 2014 בשעה 14:05 #45459
אהלן יובל.
יופי של תמונת פרופיל 🙂
באשר לשאלות שלך:
1. ניתן להגדיר את הגדרות כרטיס המסך דרך תפריט preferences תחת תפריט window- תפריט OPENGL.
2. אין צורך להעביר את הגיאומטריה לראשית הצירים- ניתן להעביר את ראשית הצירים בלבד.
3. באשר ליצירת כבישים- ישנם מספר שיטות- הייתי מתחיל לבצע intersect ובהמשך להשתמש בפלאג אין ע"מ להוריד את הכבישים.
בהצלחה! -
16 בספטמבר 2014 בשעה 20:41 #45462
היי יובל,
בהמשך לתשובה של גיאכאשר אתה עושה ORBIT אתה מסתובב סביב מה שבחרת,
אם לא בחרתסימנת כלום
אתה מסתובב סביב ראשית הצירים,ואם זו רחוקה מדי,
המודל נחתךעצה שלנו?
יש פקודה שנקראית RESET AXIS כך תמיד תוכל לחזור לצירים המקוריים
אבל מומלץ גם לשמור את הצירים שלך באמצעות הסצנות (גם על זה בספר החדש)בהצלחה
אנחנו פה B)
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.