מציג 8 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #43561
      נעמה בלונדר
      משתתף
      Offline
      Topics: 6
      Replies: 13
      Been thanked: 0 times

      בוקר טוב,
      אני ממש שוברת את הראש מול הויראיי ולא מבינה מה אני עושה לא נכון.
      אפשר שתעזרו לי עם סדר פעולות למתקשים לאיך מטמיעים זכוכית?
      תודה מראש….

    • #43562
      Stuff
      משתתף
      Offline
      Topics: 10
      Replies: 1223
      Been thanked: 2 times

      בוקר אור,
      אנחנו ממליצים להשתמש בCLEAR או ARCHITECTURAL
      GLASS מהחומרים. שקוף לחלוטין 0%

      לאחר מכן שכפלי את הזכוכית והגדירי חומר עבור הדופן
      בשקיפות 15% ובגוון יותר טורקיזי (דרך הסקצ'אפ)

      שני החומרים כבר קיימים במודל ORANGE בהורדות!

      יפה לך הסרט :whistle:

    • #43566
      נעמה בלונדר
      משתתף
      Offline
      Topics: 6
      Replies: 13
      Been thanked: 0 times

      היי שוב,
      אני לא מוצאת את המודל orange
      בהורדות אני רואה שישה מודלים בעיקר עירוניים: מודל כיכר גבעון והשוק הסיטונאי, מודל תלת מימדי מפורט של אזור רוטשילד וכו'.
      אני במקום הנכון?

    • #43567
      טניה
      משתתף
      Offline
      Topics: 0
      Replies: 13
      Been thanked: 0 times

      היי,
      זה ב"הורדות לתלמידי הקורסים"….

      https://omriron.com/downloads/special

      גם אני למדתי איתם 😉

    • #43574
      נעמה בלונדר
      משתתף
      Offline
      Topics: 6
      Replies: 13
      Been thanked: 0 times

      שלום שוב,
      מצורפים הרינדורים המזעזעים שיוצאים לי.
      הבעיה היא בזכוכית.
      האם הבעיה היא בחומר או בהגדרות?

      א. בקובץ שנקרא 0_0 הGI והBG הם על 0 שניהם כי יוצאת ככה תאורה יותר חמימה והרינדור יוצא יותר נעים.
      ב. בback sun כיוונתי את התאורה הטבעית לאחורי הבניין כי חשבתי שאולי הזכוכית צריכה תאורה מאחורה. לא עזר.
      ג. בקובץ 1_1 הGI והBG הם על 1 שניהם וזה יוצא זוועה.

      ההגדרות שטענתי הם הגדרות חוץ של עמרי רמה 4 (פרט לגודל)
      והזכוכית שהשתמשתי בה היא: clear_glass

      תודה מראש על העזרה והסבלנות,

      נעמה

    • #43600
      גיא
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 775
      Been thanked: 0 times

      אהלן נעמה,
      האם ניסית לבדוק את הסצינה עם HDRI?
      שימי לב שיש לך המון זכוכיות בחזיתות.
      הסיבה שהזכוכית נראת היא שלא מוגדר לה משהו "יפה" לשקף- כמו סביבה או שמיים.
      אחרי שתוסיפי, את תשימי לב שההדמיה משתדרגת…:)
      עדכני אותנו

    • #43628
      נעמה בלונדר
      משתתף
      Offline
      Topics: 6
      Replies: 13
      Been thanked: 0 times

      תודה על העזרה, אכן יש שיפור עצום.

      אבל — נעלמו לי הצללים.
      העלתי את הGI ל120 והBG הוא 10 (לא יודעת אם זה קשור, אני רק מציינת)

      וכמובן שבסקצ' אפ הצללים מכוונים פיקס.

      תודה

      Attachments:
    • #43629
      Stuff
      משתתף
      Offline
      Topics: 10
      Replies: 1223
      Been thanked: 2 times

      היי נעמה,
      הפרויקט באילת?
      כך זה נראה עם הHDRI שבחרת….

      שלחנו לך HDRI קצת יותר "נקי" (רק שמיים)

      לגבי השמש,
      אם בחרת HDRI כGI בעצם ניטרלת את השמש,
      יש טריק "מתקדמים" כיצד לפתור זאת,

      אבל אולי תסתפקי בHDRI רק עבור ה-BG?

    • #43630
      גיא
      משתתף
      Offline
      Topics: 2
      Replies: 775
      Been thanked: 0 times

      האם תחת תפריט האפשרויות בלשונית global switches
      Default lights מסומן?

מציג 8 תגובות משורשרות
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.