-
מאתתגובות
-
-
20 באפריל 2013 בשעה 3:33 #40987
היי עומרי,
הייתי שמח לעצה ממך לגבי איך להאיר את החלל יותר טוב.
בגלל חוסר התאורה נוצר לי גרעון ובשביל למנוע רינדורים כבדים אני מוריד את הLIGHT CACHE לNONE בINDRIECT ILLUMINTAION.
(פעם קראתי פה בפורם על זה)
אני מצרף תמונה של הרינדור (לפני פוטושופ)
ותמונה של הערכים בCAMERA
אשמח לעזרה.תודה, עמית. (מהקורס בימי רביעי)
-
20 באפריל 2013 בשעה 3:35 #40988
ורצוי שאוסיף את הפריים.
-
20 באפריל 2013 בשעה 14:07 #40989
היי עמית,
הסצנה יפה מאוד! שימוש טוב מאוד בחומרים!
נקייה ובעלת גאומטריה פשוטה ולכן אל תוותר על LIGHT CACHE בכזו קלות,
המלצתי לוותר עליה בחוסר ברירה במודלים עתירי פוליגנים עם המון צמחיה תלת-מימדית, ובסצנות רחבות מאוד שמציגות אלמנטים רבים בפריים.
או לבעלי מחשבים חלשים במיוחד.מבחינת ערכים:
* אתה יכול להדליק LIGHT CACHE ולאחר מספר טסטים עם ערך ברירת מחדל, העלה את ערך ה-SUBDIVISION ל2500+,
* סמן את PREFILTER שמנקה את הלכלוכים
* הקטן את ערך SAMPLE SIZE ל 0.01 ואפילו ערך 0.005.מבחינת הארת המודל:
* אני ממליץ שתביט בקובץ תרגול הסביבה של שיעור 2 (NIGHT)
הדלק את כל השכבות, כבה את הגג, וראה את שני משטחי התאורה שמספקים הארה חלשה ועדינה מפנים המבנה.
אני ממליץ שתוסיף שנייים כאלו, ותחליש קצת את האור מבחוץ.* טיפ אחרון, תן טיפה השתקפות לחומרים "מתלכלכים" 🙂
-
20 באפריל 2013 בשעה 16:36 #40990
הבט בהדמייה הבאה (עיצוב: אשר ברק):
התקרה מעט מבריקה,
זה מוסיף קצת צבע ועניין
ופותר את עניין הכתמים
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.