התגובות שלי בפורום

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 11 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: בלוק מסוג VISIBILITY STATE עם אטריביוט שינו עובד #126511
    ilanit
    משתתף
    Offline
    Topics: 9
    Replies: 11
    Been thanked: 0 times

    היי דוויד

    דווקא עריכת אטריביוט שנמצא בתוך בלוק דינמי עובד לי.
    משום מה, אחרי שהבלוק כבר היה קיים וניסיתי לערוך, לשנות, למחוק את האטריביוט, צצו כל מיני תופעות מוזרות ושונות.
    מה שפתר את זה, שמירת הבלוק, אח"כ מחיקתו מהקובץ ויבוא מחדש של הבלוק.
    נפלאות האוטקאד 🙁

    תודה רבה על המענה המהיר

    בתגובה ל: שאלות על תאורה #121612
    ilanit
    משתתף
    Offline
    Topics: 9
    Replies: 11
    Been thanked: 0 times

    השתמשתי בMESH אבל הייתי צריכה ליצר צורה נוספת כדי שגוף התאורה לא יעלם.

    האם זו הדרך?

    וגם לא הצלחתי להחליש את האור מעבר להורדת הערך ל0.5.
    שים לב לתמונה שצירפתי.

    בתגובה ל: שמירת הגדרות רינדור שונות לכל סצנה #121111
    ilanit
    משתתף
    Offline
    Topics: 9
    Replies: 11
    Been thanked: 0 times

    לא רכשתי את הספר. ולא מצאתי אזכור בסרטונים.

    בתגובה ל: שמירת הגדרות רינדור שונות לכל סצנה #121013
    ilanit
    משתתף
    Offline
    Topics: 9
    Replies: 11
    Been thanked: 0 times

    בשביל לחדד:

    אני מתכוונת שמירת הגדרות תאורה כמו:

    -איזו גופים ידלקו ובאיזו עוצמה

    -ערך UV

    הגדרות איכות רינדור וגודל וכו

    בתגובה ל: שמירת הגדרות רינדור שונות לכל סצנה #121012
    ilanit
    משתתף
    Offline
    Topics: 9
    Replies: 11
    Been thanked: 0 times

    הכוונה היא ב-Settings?

    ואם כן, אז איפה?
    האם תוכל להפנות אותי לפרק שבו זה נלמד?

    האם אפשר לשמור את ההגדרות, כך שהן יהיו כחלק מהסצנה או שהן נשמרות כקבצים נפרדים?

    תודה רבה

    בתגובה ל: הופעת שוליים בצידי תצוגת הקובץ #112628
    ilanit
    משתתף
    Offline
    Topics: 9
    Replies: 11
    Been thanked: 0 times

    תודה עמרי

    אכן היתה לי הרגשה שזה קשור לויריי.

    מה המשמעות של הפונקציה הזו כשהיא דולקת?

     

    ובנושא אחר יש לי שאלה שאשמח לשאול אותך בפרטי.

    מה הדרך להגיע אליך בשאלת הקורס?

    בתגובה ל: Oriyan-הדמיות ראשוניות #111047
    ilanit
    משתתף
    Offline
    Topics: 9
    Replies: 11
    Been thanked: 0 times

    היי עמרי

    זה ממש נוח שאתה מגיב מהר ומפורט, מרגיש כמעט כמו "פעם", כשהיו נפגשים ולומדים יחד

    אני מאוד נהנית מהלמידה ומתחילה לראות תוצאות, אומנם בצעדים קטנים, אבל כיפיים.

    יש לי שאלות הבהרה:

    1. איך יודעים על איזה חומר ניתן לעשות שינויי צבע/גוון? לדוגמא: השתמשתי בחומר אלומיניום והכהתי אותו. בתצוגת ויריי-החומר השתנה, בתצוגת סקצ'אפ- גם השתנה, אך השינוי לא קרה ברינדור.
    2. האם יש סיבה לכך שאני לא מצליחה לבטל פעולות (UNDO), כאשר אני עושה שינויים בתוך "גרופ"?
    3. לעיתים כשאני רוצה לסובב טקסטורה, אני לא מצליחה להגיע ל-Face אחד, אלא רק עד מספר Entities ו/או להגיע לתפריט טקסטורה גם כאשר אני נמצאת בתוך פאה. (מצורפת תמונה).
    4. הוספתי את קופסת התאורה ממודל H-House להדמיה שלי ונוצרו פסים שחורים ע"ג קורות העץ בגג. (מצורפת תמונה)תודה רבה
    בתגובה ל: Oriyan-הדמיות ראשוניות #111046
    ilanit
    משתתף
    Offline
    Topics: 9
    Replies: 11
    Been thanked: 0 times

    תודה אוריאן

    אני רואה שגם את עושה את צדייך הראשונים בויריי.

    כיף לדעת שאני לא לבד… 🙂

    בתגובה ל: Oriyan-הדמיות ראשוניות #110998
    ilanit
    משתתף
    Offline
    Topics: 9
    Replies: 11
    Been thanked: 0 times

    יצרתי סצנה חדשה שרואים בה את גופי התאורה שהוספתי להם חומר תאורת לד ורינדרתי, אך עדיין לא נוצר הערוץ הנוסף שאתה מראה בסרטון, ערוץ Glair.

    מה אני עושה לא נכון, וגם מה דורש עוד טיפול בהדמיה זו?

    בתגובה ל: Oriyan-הדמיות ראשוניות #110965
    ilanit
    משתתף
    Offline
    Topics: 9
    Replies: 11
    Been thanked: 0 times

    ובגלל זה לא נוצר ערוץ?

    חחח, "פרה פרה", עוד לא הגעתי לשיעור התאורה.

    אני עושה צעד-צעד לפי סדר השיעורים שיצרת.

    יש תאורה מחוץ לפריים.

מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 11 סה״כ)