התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
Mesh light בעצם יודע להפוך כל עצם לגוף תאורה. מה שצריך לעשות הוא להפוך אותו לגרופ.. אך שימי לב שרק אותו.. ואז ידלק האייקון של mesh light. ברגע הלחיצה עליו, האובייקט שהפכת לגרופ יהיה mesh, והאייקון יהיה שוב לא זמין.
באותו עניין, ובמקרה שלך, זה לא המקרה, אלא אם כן תשימי בתוך הגוף תאורה איזשהו כדור, ואז כבר עדיף לך להשתמש ב sphere.אהלן צחי.. כיף לשמוע ממך.. מה איתך??
תודה על התשובה.. אני אנסה לחפש לפי הקישור שלך.. עד עכשיו חיפשתי post production.
תודה רבה.יתכן ש reflection glossines נמוך מידי… תבדקי בזמן שאת ממתינה לתשובת המומחים.
תנסי לשנות את ה scale בעורך החומרים של sketchup.
ו/או.. שינוי מיקום הטקסטורה ע" ג המשטח באמצעות Texture position.היי נתי..
אתה יכול להגיע לכל צבע שתרצה באמצעות קוד RGB.
תעזר באתר הזה..
http://www.rapidtables.com/web/color/RGB_Color.htmRender output >>safe frame
אני אשמח לשמוע את המלצותיו של צחי.. : – )
אני משתמש בחומרים של poliigon, עם 5-6 מפות לכל חומר, ועדיין לא מצליח להגיע לתוצאות מרשימות .
-
מאתתגובות