התגובות שלי בפורום

מוצגות 10 תגובות – 2,891 עד 2,900 (מתוך 2,944 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: העברת תוכניות מאוטוקאד לסקיצאפ 7 #39537
    צוות האתר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 25
    Replies: 2944
    Been thanked: 4 times

    היי איריס! שמחתי לשמוע שהסתדרת עם המידות בקבצים,
    לגבי התמיכה עם ההדמיות, לצערי לא אוכל להתפנות לכך בזמן הקרוב
    אשמח להמליץ לך על סטודיו מעולה להדמיות – "העיצוב בפנים"
    לינק – http://hb3dstudio.carbonmade.com

    בתגובה ל: איזה חומרים לויריי אתם צריכים? #39534
    צוות האתר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 25
    Replies: 2944
    Been thanked: 4 times

    היי אופיר, שמח שהצטרפת לפורום!
    אני מעט טרוד בהגשות כרגע,
    יומיים שלושה ואני מעלה B)
    אשתדל קודם!

    בתגובה ל: שמיים עם עננים והשתקפויות בויריי לסקטצאפ #39532
    צוות האתר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 25
    Replies: 2944
    Been thanked: 4 times
    Hidden Content
    You must be logged in to see hidden content.
    בתגובה ל: שיפור הסצינה בויריי לסקטאצ'אפ #39531
    צוות האתר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 25
    Replies: 2944
    Been thanked: 4 times

    4. גם לגבי הגדרת התאורה ב global switches – מה אתה מסמן בדר"כ, שוב כדי שהסצינה תהיה מוארת היטב?…
    5. תאורה מלאכותית – אני משתמשת ב scalar – ניסיתי אופציות אחרות ולא ממש הבנתי את ההבדל בינהם, במה כדאי להשתמש?
    6. ושאלה אחרונה לעכשיו – איזה מנועי רינדור אתה פותח כדי שהסצינה תצא איכותית?

    היי מיכל! מזג האוויר משבש לנו את הגלישה 🙁
    לגבי global- בד"כ אסמן ב-Lighting רק את lights + shadows.
    scalar זו השיטה הנוחה ביותר עבורי כיוון שעוצמת ההארה היא פונקציה שמכילה גם את גודל גוף הארה ולכן משתנים כמו watt לא רלוונטים.
    מנועי רינדור- משתמשים להדמיות פנים וחוץ ב-irridiance כראשי וב-light cache כמשני. (מה שחשוב הוא כיצד נגדיר אותם)

    בהצלחה! ומה החלטת עם החתימה שלך? להוסיף לך?

    בתגובה ל: שיפור הסצינה בויריי לסקטאצ'אפ #39527
    צוות האתר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 25
    Replies: 2944
    Been thanked: 4 times

    היי מיכל!
    בקצרה כרגע לגבי מנועי הרינדור,
    אשתמש כראשי בirridiance map ובשני בligth cache.

    בirridiance map העלי את samples – ואת hsph subdivision
    ותראי תוצאות מיד, אשר יפתרו רבות משאלותיך.
    סופש נעים! B)

    בתגובה ל: העברת תוכניות מאוטוקאד לסקיצאפ 7 #39526
    צוות האתר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 25
    Replies: 2944
    Been thanked: 4 times

    היי איריס! ברכות על ההצטרפות לאתר!

    ראשית וודאי מהן המידות באטוקאד
    הקישי UN באוטוקאד וודאי שאת במטרים או סנטימטרים ושמרי את הקובץ.

    כעת וודאי באיזה מידות את עובדת בסקצאפ!
    לחצי על window–model info–units ובחרי מידות תואמות, וודאי שאת במצב decimal!

    כעת לפני שאת מבצעת ייבוא בסקצאפ
    במסך הייבוא לפני שאת לוחצת על import הקישי על כפתור options והתאימי בין המידות!

    דווחי אם הסתדרת! וסופש נעים! 😉

    בתגובה ל: שיפור הסצינה בויריי לסקטאצ'אפ #39523
    צוות האתר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 25
    Replies: 2944
    Been thanked: 4 times

    היי מיכל תודה שאת משתפת כך את ההדמיות שלך! אביט בעיון מאוחר יותר ואענה על הכל !

    בתגובה ל: חתכים וסרטון #39522
    צוות האתר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 25
    Replies: 2944
    Been thanked: 4 times

    מעולה! שמח שהסתדרת! זה אכן הרבה ניסוי ותהייה

    בתגובה ל: GI, MAPS, GLOBAL SWITCHES , VRAY for sketchUp #39519
    צוות האתר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 25
    Replies: 2944
    Been thanked: 4 times

    ברור! תעלו כמה שיותר!
    בשמחה 🙂 אבל כמשתמש רשום! ולא אנונימי B)

    בתגובה ל: GI, MAPS, GLOBAL SWITCHES , VRAY for sketchUp #39517
    צוות האתר
    מנהל בפורום
    Offline
    Topics: 25
    Replies: 2944
    Been thanked: 4 times

    1. GI משמעו תאורה גלובלית, מאיר את הסצנה.
    בין השאר יכול להיות צבע + עוצמה,או מפת שמיים של וירייסקצ'אפ כמו שבחרת.
    BG = back ground. כשמו כן הוא, הרקע של הסצנה. יכול להיות צבעתמונה מפת שמיים.

    2. אמשיך מחר, אני עמוס….. B)

מוצגות 10 תגובות – 2,891 עד 2,900 (מתוך 2,944 סה״כ)