התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
אני אתן כאן טיפ שהיום לראשונה אני מציע (גם בשרשור אחר)
תרנדר עם חומר אפור על הכל – Clay Render
להתעלם מצבעים וחומרים בכדי לכייל זווית מבט ותאורה בלבד – רמות תאורה.הפנורמה לא ממש יושבת טוב לחלל הזה,
מרגיש חתוך מדי מטה / מעלה.הדבר שהכי יעזור עכשיו,
זה לשים חומר אחד אפור על הכל
ולכייל תאורה בלי להתייחס לצבעיםמה שנקרא – Clay Render
עיצוב בצד בנתיים.
"למשוך לקוחות" – אני לא חושב שסימנת וי על זה עדיין.
בעיקר כי ההדמיה חשוכה מאוד… כנראה שהיה נסיון להדגיש מאוד את…"אפקטים של אור נשפכים על הרצפה" – זה לא מספיק חזק ולא עשוי טוב עדיין.
יש פה מקום גם להדגיש את משפך האור בחלל בגלל האבק (volumetrics)העץ זית לא ממש משחק תפקיד בזווית הזו.
—
אני מציע לבדוק זוויות נוספות ולעבוד חזק על החשיפה של התמונה.
היא חשוכה מדי כרגע.תחפש רפרנסים צילומיים של סיטואציות דומות שיעזרו לך לכוון נכון
בהצלחה.
היי רז,
אני מציע תרגיל שיכול לעזור…
תכתוב לנו כמה שורות על ההדמיה ומטרתה העיקרית.
נוכל לעזור לך ככה הרבה יותר
נסיון המיסוך מעניין, אבל אם כבר אז כבר – תתקרב, שיראו יותר דרך החורים.
הסצינה חשוכה מדי לדעתי.
הראשונה עדיפה לדעתי… עדיין קצת ״דהויה״.
אל תפחד לתת לשמש להאיר!אם את יכולה ומתאים לך לשתף קובץ – אשמל להחזיר לך אותו עם מבטים מוצעים 🙂
זווית מבט טובה, אבל חסר לה משמאל… חתכת את הויטרינה מוקדם מדי 🙂
הפנים חשוך מדי בהתחשב שאור שרואים שיש בחוץ.
אני מציע לשנות את זווית השמש כך שיותר אור ישיר יכנס פנימה…
שההדמיה תתבסס יותר על האור הטבעי ופחות על המלאכותי בפנים. -
מאתתגובות