התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
רונן ו – Tri-d,
שוב תודה רבה על ההערות המפורטות.
אני מעריך ומודה לכם על שהקדשתם מזמנכם לבחון את ההדמיה.
מבטיח ליישם.
אגב, יכולים להמליץ על מקור למודלים של בגדים "מונחים"?
תודה,
שלומי
הי רונן,
תודה רבה על הטיפים!
שלומי
תודה שני ☺
הי רועי,
שבוע טוב!
אני לא נפגע, נהפוך הוא – אני מאוד מודה לך על ההערות הבונות.
אקח זאת לתשומת ליבי ואיישם.
תודה גם שהקדשת מזמנך לענות לי באופן אישי ובצורה כה מפורטת.
כפי שאמרת, יש עוד מה ללמוד ומכל מלמדגיי אשכיל.
בכבוד רב,
שלומי
הי נטלי,
שווה לבדוק גם את ההגדרות הבאות:
1. בחלון החומרים של וירי, בדקי מה הגדרת הצבע של ה – Diffuse.
2. בסרגל ה – Styles של SketchUp בדקי אם מסומנת האופציה Shaded With Textures.בהצלחה 🙂
Tri-d
אכן, היה זה Displacement שתקע את הרינדור.
תחילה ביטלתי את ה – Displacement ב – Global ואכן, התבצע רינדור.
ביטלתי את ה – Displasement הספציפי והתבצע רינדור.
תודה רבה על העזרה!
המשך ערב נעים,
שלומי
הי,
תודה רבה על המענה המפורט!
אבדוק את הדברים כפי שייעצת…אכן יש לי חיפוי אבן לחומה שהוספתי לו Displacement ולא ניסיתי לבטל את הגדרת ה – Disp. ולרנדר.
האם היכול להיות שהסיבה לכך שסצנות מסוימות, בהן החומה מופיעה גם כן ולהן כן מתבצע רינדור, היא הקירבה של החומה למצלמה?
בסצנות בהן לא מתבצע רינדור – החומה מאוד קרובה ואילו בסצנות בן כן מתבצע רינדור – החומה מאוד רחוקה.
תודה רבה!
שלומי
בוקר טוב,
לא הצלחתי לאתר את הסיבה מדוע לוקח המון זמן לבנות את ה – Light Cache וכשהוא נבנה, בזמן הרינדור, באיזה שהוא שלב, הרינדור קורס ויוצא ב – Error.
הדבר קורה בסצנות מסוימות בלבד, ישנן סצנות אחרות שזה עובד חלק ומהר.
המוזר הוא שהחומרים בסצנות הם אותם חומרים, לא הוספתי קומפוננטים חדשים או חומרים חדשים.
זה גם שולל לדעתי את נושא ההגדרות אך אני מעלה צילומי מסך של ההגדרות בכל מקרה.
אין אני מתגבר על זה?
בוקר טוב גל,
כיוון שניסיתי מספר הגדרות VROPT, כולל כאלו עבור סצנה ברמה נמוכה כדי לוודא כי הבעיה אינה נובעת מהגדרות, אנסה תחילה למחוק גיאומטריה שיצרתי וככל הנראה, מאז איני מצליח לרנדר.
במידה ועדיין לא יתבצע רינדור, אעלה את ההגדרות.
תודה רבה,
שלומי
-
מאתתגובות